thailand

shit, vad h'rligt jag 'r 'ntligen framme, yihoooooo. som ni m'rker s[ kan jag inte anv'nda dom tre sista boxt'verna ialfabetet, men saksamma, det h'r f[ duga bejbi.
vi kom fram cirka halv fem i thail'nsk tid d[ motsvarar det klockan halv tolv i svensk tid, hotellet 'r sjukt fint, mycket, mycket finare 'n p[ bilderna, vill aldrig h'r ifr[n, men dock 'r det ganska ode, finns inte s] mycket shopping, men ikv'll efter middagen s[ k;pte jag en v'ska och massa h[rsp'nnen mm.
jag kom p[ att dt var riktigt on;digt att ta med mig platt]ngen, h[r blir lockigt p[ en g[ng, f;r luften e fukrig ju,... men s] j'''vla varmt, tror ja doooooor! mohahhaha, fast solen har ine lyst idag, men f[r hoppas att den tar end[!
en tragisk nyhet, datan har inte msn, men om ni vill snacka med mig n[s jag p[ facebook, jenny malm! och 'ven p[ min mobil. ner ja kommer hem kommer jag vara ett fato, for jag kommer kopa sa mycket godis eftersom det e sa billigt! not good jenny, not good.
men har no time too skriva nu, kanske skriver lite senare igen, peace JM
uppdatering> jaaaaaaaaaaag hittade msn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0