stugan full med... ?

peeps.
Gårdagen var mysig, Jag, sofie, vera, amanda, julia, cassandra, hanna var hos liza och självklart var liza där! vi åt pizza och snackade om allt mellan himmel och jord, skit mysigt! senare mot kvällen kom Magnus, Oscar, Johan och Emil. Sen vi elva så gick jag , vera och johan till bussen, och stötte på alex, bix och anton som skulle till liza.
ikväll ska jag sova hos liza, med massa sköningar! ha en trevligt FREDAGSKVÄLL bejbi!
här får ni se lite bilder från igår, snodde från soffan på fb!

vera och jag

liza och jag

sofie
Pussar JM

Kommentarer
Postat av: daniella

Vadå förvånad? tack älskling. Allt jag mena var att jag skulle skriva skillnaden mellan tjejer och killar. var det något problem eller? hahah Nej det är inte precis min situation. Som det här aldrig någonsin har hänt förrut med någon annan ???? Och det är ju inte bara jag som tycker det stämmer. varför ska jag ta bort dina kommentarer för står du inte för dom? Men aja jag pallar inte bråka med dig för du verkade inte så sur på bussen när du sa att vi skulle gör något snart? <3

2009-05-23 @ 21:38:04
URL: http://huehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0