snart ar klockan 12

shit vad dagarna gar fort, morse vaknade jag (vacktes jag av mammi) pga att frukosten stangdes halv elva, men jag var skit trott, men pallrade mig upp anda. efter den goda frukosten sa gick jag tillbaka till hotellrummet och somnade om aven fast det var ganska fint vader, runt 33 grader. men ja hade typ fatt solsting, assa jag ar sa javla brand kommer typ flagna, jag har en liten branblasa pa kinderna .... sa jag kan inte vara i solen for jag ar brand inprencip pa hela kroopppen.... menmen, ikvall akte vi till patong och at & shoppade, fick med mig hem: 5 linnen, en t-shirt,(som jag kommer sova i, i guess) och tre skarp och sa delade jag och min syster pa tva skarp. sen kopte jag ocksa twilight(felstavning?) men ingen aning om den funkar, men liksom den kostade i svenska kronor ca 15kr!
far hoppas min roda hy blir till en sexig bruun branna sa jag kan fortsatta att sola! :O
men puss pa er alla, SAKNAR ER, you know who you are darlings!
pussar jennymalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0