kommer till skolan igen pa tisdag, 6 dagar kvar..

men det ar nastan sa att jag langtar, for da far jag traffa alla alsklingar, fyfan vad kul!
kommer ihag forra aret nar jag var i thailand, sa nar jag hoppade av bussen sa stod vican, daniella och emma vid busshallsplatsen, assa nar jag traffade dom, vi borjade grata och allt! undra hur det blir denna gang .. ;P
aja, aven fast jag ar utomdlands och har det sa javla bra sa borjar jag fa lite panik,.. jo for att nar jag kommer hem har jag 4 prov, ett fysik, ett matte, ett engelska och ett spanska, WTF! jag har inte pluggat till ngt av dom, och maste aven gora klart massa so och engelskaarbeten, fyfan!
aja, ska sola massa sa jag blir neger sa kanske inte laranra kanner igen mig och sa slipper jag gora proven ;p mhiihi ...
jag har traaakigt, lalalallalalalala. adda [email protected] min msn, sa kan ni gora sa jag inte saknar er lika mkt
aja, what more can i say? jo, pussar jenny! hahahahaahahaha. .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0