kissemiss kissemiss kissemiss miss miss...

ja jag ar lycklig, ja jag ar lycklig, ja jag ar lycklig hela veckan, ngt at det hallet ... .
jag och victoria sitter och snackar med varandra pa msn, och jg har webben pa, GHAHAHAHAH!... fan vad jag skanar dig skitunge! :D nog om det, ju mer jag skriver om det, ju mer sa kommer jag sakna henne!! :O

 victoria och jag i spanien i 6an, mer bilder fran den resan kommer i ett inlagg nar jag kommit hem, mer an tva ar sen, saknar det jatte mycket fortfarande...


aja, som sagt imorn aker jag hem till kalla(?) sverige, ellre har hort att det har varit varmt dar hemma.
bast av allt sa kommer jag fa traffa LUDDE & OLIVER! saknade bebisar och aven mina underbara vannner! <3
idag traffade jag den efterlangtade kattungen, jag vill ha med sotisen till Sverige,.... aja, fick en bild pa mig och den, men alla bilder kommer nar jag ar hemma!
har fatt angest, har 4 fucking prov nar jag kommer heem och dock sa har jag inte tranat, INTE BRA ngnstans! -.-


ska avsluta mitt underbara inlagg just nu,ching chong kines, var det du som *** ? haha...
see you in sweden bejbi
kanske bloggar imorn ...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kom hem nu förfan saknar ihjäl mig! Älskar dig

2009-05-17 @ 22:19:35
Postat av: JM

JAG ÄR HEMMA NU DARLING, love you

2009-05-19 @ 17:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0