JENNY MALM ÄR HEMMA

kort om dagen,..
fyfan vad kul att träffa sina vänner igen, blev så jävla glad! NI ÄR BÄST och ni vet vilka ni är.
jag fick även träffa min underbara hund hos victoria, då kom tårarna, hahahha!!
dagen har gått jätte fort förbi, och ja som var orolig att jag inte skulle vara brun när jag kom hem ...
efter skolan gick jag med victoria hem, och sedan efter ett tag kom  min kära mamma och hämtade mig efter att ha hämtat oliver, jag är så glad att mina bebisar är hemma nu, igår natt när jag kom hem, alltså halv två på natten, så var dom dock inte hemma, kändes så tomt :/ ... wellwell, nu sitter jag här.
massa bilder kommer sen, men en liten tjuvtitt får ni...

HAHAH solbränd, bara mascara och läppstift! ....
hahaha...  mer bilder kommer bejbi
pussar jm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0