if you wanna be my lover

idag efter skolan så satt jag, vera, liza, julia och sofie och åt choklad och somliga glass vid centrum, riktigt mysigt. jag och vera tog fel på bussar så jag kom inte hem först klockan var närmare 8 ...
planerna för kvällen är att jag ska ut, fast närmare klockan tio. den ända bestäämda som jag ska träffa är sofie! Sen kanske victoria kommer ut, i'll hope!
alla bilder kommer någon annan gång, vet dock inte när!

men här kommer den efterlängtade bilden, Saknar dig misse
JM


Kommentarer
Postat av: Nettis & Carro

Jenny, vad underbart ni har haft., Men, snälla sluta posa. Vi aelskar dig saa mycket iaf. Vi ses snart. Kram o Puss Munsoo Spa,

2009-05-21 @ 01:12:39
Postat av: jenny

haha, ah vi har haft det superbra! saknar er, puss!

2009-05-21 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0