godmorgon

kommer snart att sluta blogga på denhär bloggen, men den dagen kommer vet jag inte!
igår var det en ganska trist kväll, så jag tog tiobussen ut och så ringde pappa runt kvart över elva och sa att han hade slutat jobbet så jag åkte med han hem, sen direkt när jag kom hem somnade jag ...
Ikväll ska jag förmodligen på tjejmiddag, får se vad som händer. men sover iaf hemma, i guess!
aja, lite mer bilder kommer nu, medans jag väntar på att min frukost blir klar.

kolla vilken söt (A)


sandra brände sig på en manets trådar,  :S

sandra och jag, och mamma som jag dock inte vet vad hon håller på med, hihi! :)
mer bilder kommer en annan gång, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0