fucking rubriker

sahar har min dag sett ut:
vaknade runt nio, och sag att solen stekte pa himlen sa det var bara att ata frukost och sedan ut och sola.
men eftersom jag hade brant mig innan sa kunde jag inte sola sa mycket, men herregud det var sol & 34 grader i skuggan sa var tvungen! efter ett tag langtade man efter regn, sa senare pa eftermiddgagen regnade det lite, eller det duggade mest, men jag och syster min badade da i poolen, skit harligt!
vi har for det mesta varit vid poolen och softat, sen har vi atit pa en super god restaurang, yummie!
hahahahahahahahahahaha, asssa det finnns en hund som forfoljer oss, den ar ju sot. men sen gick den med in i affar och sa nar den thailanska kvinnan markte att hunden var dar inne sa fick hunden tag pa en sak, sa sprang den ut och hon  efter hunden. hahhahaha later inte kul, men sa javlaaaaa aroooligt!
aja orkar inte skriva ngt mer, ska skirva ett inlagg pa min och sofies kara (saknade) blogg, the life of bolch! :)
JENNY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0