?

det samsta med att vara borta ar att jag inte far traffa sina vanner och saknar mina bebisar (ludde och oliver) ...
SEN att man missar DHW, gaaaaaaaaaaaaaaaah!! fick just reda pa att massa saker hade hant, fyfan att jag missade det, men far hoppas att hon klarar sig, men jag far ju se nasta avsnitt, dock inte om planet blir ett dygn forsenat, haha... men gud ar alltid pa min sida bejbi ;p
haha idag sa kom det fram en crazy thaigubbe till mig och syster, jag och sandra stog pa ena sidan av en liten kanal och den galna gubben pa andra sidan.
crazy thaigubbe: what happend, what happend, sa sa han sa javla otydligt om och om igen, vi fatta inget.
vi: what
crazy thaigubbe: do you speak english?
vi: yes
crazy thaigubbe: i'm a police, what have happend to you, i see somthig have happend to you (han kunde  inte snacka engelska sa bra, sa man fattade inte)
vi: no, we are okey.
crazy thaigubbe: no tell me what have happend to you.
sandra och jag gar darifran, sen kommer en skraddare och ba: he's crazy, he do that to everybody....
sen kollade vi pa crazy thaigubben, sa star an och typ stretshar.. WTF

ett inlagg utan bilder ar sa trakigt, men hall ut alla bilder kmmer nar jag kommer hem.
men ist sa publicerar ja gamla bilder fran PEA, yeeeeeeeeaah cooling dar.

nu kom dom och sa att datagrejen stanger, sa bilder kommer en annan gang, pussar JM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0