ackliga chips

haha,. fraga mig inte om varfor jag heter om mina ackliga chips!!!! men ackliga ar dom iaf ... :S
om ni inte visste sa ar det regnperiod i thailand fran maj till oktober typ, och maj ar en av dom manader sin regnar mest, sa jag var skirorolig innan vi akte att det skulle regna hela tiden, attt vi aldrig skulle kunna sola typ osv ...
men sen nar vi kom sa har det varit soligt hela tiden, ibland monligt och som mest har det regnat i 10 minuter och det har det bara gjort tva dagar, allt detta skona vader Tills IDAG, nu har det varit daligt vader i nagra timmar och regnat till och fran, men nar jag vakna imorse sa var det jatte fint vader iaf! aja, far hoppas att det klranar upp mot eftermiddagen! nog om det!
iforr gar kvall sa hade mamma och pappa varit och kollat pa solnedgangen vid havet och da hade dom senare nar dom skulle ga till rummet igen sett en liten kattunge blivit jagad av en krafta, sa hade katten jagat kraftan ocksa, lat sjukt sott sa jag ville verkligen traffa katten, sen igar hade sandra och pappa traffat katten ocksa, WTF!!!!! jag alskar kattungar,. finns inget sotare! sen idag vid frukosten sa lag den pa en stol och sov, assa FYFAAAAAAAN vad gullig den va, den var sa javla liten och jatte smal, men sa gullig. jag ska forsoka fa en bild pa den om jag ser den, ni kommer do!
aja, aven fast det ar dalitg vader sa orkar jag inte spendera min tid vid datan langre, see you lather (felstavning? haha. ..)
see yaah i dont wanna be yaahh! :s
jm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0