5 maj 21.37

da borjar jag det har inlagget...
dar mitt hotell ligger, alltsa pa bangtao beach dar ar det helt ode, sjalvklart att det finns restauranger och sma affarer, men dock inte mycket ... inklusiv att det ar lagsesong sa har vissa affarer stangt. men det ar ju saklart harligt att komma bort fran allt och det har ar det basta stallet om man vill komma bort och sola & bada!
men det absolut jobbigaste ar nar jag tanker pa hur mycket jag kommer ligga efter nar jag borjhar igen, jag har liksom missat tre prov sedan sa har jag ett annat prov ocksaa! GAAAH, blir galen.
onskar att jag kan ladda upp lite skona bilder, men vet inte hur jag ska lyckas med det dara, ...
ikvall blev det kak pa en mycket god uterestaurang sm de flesta restauranger ar, men det  blev dock ingen tur till marknaden for den va inte oppen ikvall!  ... VILL SHOPPPAA FORFAN !!!!
hoppas alla har det bra dar hemma, jag har iaf det kanonskont.
blir nog ingen blogg ikvall, ar skittrott pga jag somna i thaitid 6 imorse och vakna 9 :S och da var klockan bara 1 hemma, sa det va inte sa konstigt att jag aldrig kunde somna, fast ar fett sugen pa att hoppa i poolen aven fast den stangdes klockan 7, men vad ska dom gora at saken liksom ? kanske far med syrran pa att bada, i hopeee ssoooo !
jag bloggar mer imorn, ma gud vara pa min sida och ge mig lika bra vader imorn!
juste ar skitbrand, svider som fan, fast solen tar ocksa skit mycket jag har fatt jatte tydiga strack, men ar fortfarande inte brun, men ar inte blek langre, ar ROOOOOOOOOOOOOOOD! shit.... tomatgris( bara jag och syrran som fattar) elr? ;)
assa det ar riktigt trakigtatt skriva inlagg om man inte lagger upp massa bilder, och aven trakigt att lasa inlagg utna bilder, sa maste pa ngt sett fixa det!
MASSOR AV PUSSAR JENNY MALM!
rakna ut sjalva hurlangt tid det tog for mig att gora detta inlagg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0