tisdag

nu kan jag äntligen blogga igen, jaa hur har mina dagar och kvällar varit sen lördags, jo dom har varit ganska mysiga.  måste berätta en as roolig händelse, elr iaf enlig mig och victoria, aja nu ska jag berätta. jo´, jag sov hos victoria på kvällen och ungefär halv tre på natten så börja victorias brosha gå i sömnen så låsté han in sig på toaletten, och jag som aldrig har varit med om ngn som gått i sömnen varju tvungen att springa upp och kolla. så vi sa till thedor att han skulle komma ut han ba: JAG BLÖDER NÄSBLOD, på norrlänska, hahaha fyfan vaf vi garvade, hahahah....  inte lika roligt att berätta det nu, men så jävla kul det var när det hände, haha!!
aja, känns som jag aldrig är hemma, nu kom jag ju hem, sen ska jag iväg halv nio igen, Sista utekvällen, men ´säkert så kommer det bli lika tråkigt som vanligt -.-
aja, hade göttt. / absolutjennymalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0