last summer

tänkte ladda upp sommarbilder.

jag och daniella på VÅRAN härliga bänk

jag och daniella på grönan, SAKNAR grönan, hahah ! ..

vad gör vi daniella?

saknar det Daniella hjärtat

jag på grönan.

första helgen efter skolstarten, vera och daniella.

första helgen efter skolstart, från vänster julia, danilla och jag.

första helgen efter skolstart, vera och sofie.

första helgen efter skolstart

första helgen efter skolstart

sommar, jag och victoria

sommarkväll, sofia och vera.

mitt kära gamla fotbollslag, i sommras togs bilden. SAKNAR ER

ja och i somras levde iaf kaninen :(

jag i somras
sen finns det tusentals mer bilder, men orkar inte lägga upp mer, får väl bli en annan gång. sen ska ja ladda upp thailandsilder och spanien bilder så  fort ja kan. hade bra, ska dra mig till sängs snart, sov gott. absolutjennymalm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom flesta bilderna syns inte :(

2009-02-01 @ 18:17:55
Postat av: jenny

ajdå, på min data gör dom iaf det! :)

2009-02-01 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0