kvällning 28 januari

gah vad fort dagarna rullar på, men det är faktiskt bara bra för då blir det snabbare helg och snart en av årets höjdpunkt, SOMMARLOVRET. har ni några planer inför sommaren då? det ända ja vet är att jag ska sola, bada, chilla, vara med kompisar så jävla mycket och såklart grekland dåra, längtar så jag håller på att dö..

nu är det paus ur den knasiga serien med dom gula gubbarna, alltså the simpsons så passade på att blogga lite. har funderat på att ändra lite på disignen, några förslag?
imorn har jag sovmorgon till halv tio, härligt. OMG har musikläxa tills första lektionen, har mycket att göra ikväll, bla gå ut med hunden och musikläxan, sen ska jag komma i säng i tid så jag orkar med morgondagen, så ska dra mig från datan nu, kanske bloggar senare om jag får tid puss på er

måste bara påpeka att vad sugen man blir på att välja gymnasium nu när min syster har varit på massa olika skolor och berätta om dom osv, verkligen .. men bara ett år kvar!
/absolutjennymalm

en gammal bild på mig sen somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0