guess what i've done .. ?

jo jag har köpt one three hill sesong 1, den kommer på posten snart, fatta hur man dör av längtan :O liksom det blir ju lite småtråkigt att bara kolla på oc om om om igen, fast har iförsig alla desperate housewives boxarna, kanske kan börja om där också ..





FÖRLÅT, för att jag bloggar så sällan, men har seriöst typ aldrig tid över, men blir väl nya tag!
helgen har varit super myysig, i fredags så var det min och daniellas 8års dag med ett påhitta datum som slumpades och blev 16e januari, men på kvällen träffade vi girlsen hos emil och där var även micke och reza. men jag och daniella ville inte fira den speciella dagen med andra så vi tog halv elva bussen hem, och träffade nämligen jeffy på bussen.  måste bara säga att daniella har världens skönaste farmor! haha ..  aja igår var jag på munsö med mammi och syster, lika mysigt, men somnade verkligen tidigt, nämligen närmare halv ett ..
haha nu har ag ignet att göra eller igentligen så måste jag verkligen pplugga, men orkar inte så jag såg en skiva som låg breve datan och börja spela den, kan inte anse att den är så bra, men den duger!

DAGENS ..


DAGENS BÄSTA: kommer inte på något ..
DAGENS VILL HA: sommar förfan
DAGENS ROLIGASTE: har inget på tungan atm
DAGENS LÅT: ingen typ
DAGENS BORDE: plugga,
DAGENS HUMÖR: så jävla trött, vill till min säng NU

har insett att min dag inte värkar så trevligt -.-
/absolutjennymalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0