criminal minds

ja om man läser rubriken så fattar man vad jag kollar på, men som sagt så är det reklam nu..
vilken super dag jag har haft idag. blev lite ändrade planer, sofie följde med mig och daniella också plus att vi åkte till kista ist. jag och daniella bestämde och för att kolla på bio som började halv fem men cirka 3,halv 4 så följde vi med sofia tillbaka till solna innan vi åkte och kollade bion. vi såg bröllopsduellen eller ngt sånt, den var riktigt bra. men det asolut roligaste var att vi var själva i salongen och och självklart så var vi barnsliga och sprang runt där, tills två andra kom, men oss störde dom inte iaf!!  På vägen hem så var vi nära på att bli av med våra mobilen av det balla gänget, hah.. lägger upp lite bilder på vad jag köpte! :)

bild 1. skönhetsprodukter
bild 2. top från hm, super billig.
sen köte jag även en bh och ett litet nattlinne.
/absolutjennymalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0