21 januari 2009 ..

okej, det här med "ska ta nya tag" går åt hellvette, jag har aldrig tid med att blogga längre :(
men iaf, nu tänker jag inte säga att det är dags att ta nya tag för det blir fucked up då, men även fast jag kommer det så säger jag ist: bloggar så fort jag har kontakt med en data! much bättre!
aja, börjar blir lite orolig för jag ska nämliigen bada isvak imorn, läskigt va? :/ fattar VERKLIGEN inte meningen med det, men det är väl bara att köra på, hoppa i med sin varma kropp i isvatten och kylas ner och bli en isbit själv, låter inte lockande enligt mig.. menmen, får väl se om jag gör det eller inte, hoppas det inte påvärkar betygen! :)
Nu är det bara två dagar kvar till veckans höjdpunkt, alltså helgen såklart. inte mkt planer bara att tjejerna kommer ha en rikigt chillkväll, yeeaah!!
MÅSTA SÄGA VÄRLDENS BÄSTASTE SAK SOM JAG HAR FÅTT REDA PÅ, idag behöver jag inte "dagens" för inget dåligt har skett bara bra saker, jo JAG OCH DANIELLA SKA BLI GRANNAR TYP, elr en liten skog imellan oss. FYFAN VAD HÄRLIGT, längtar så jävla mycket, kommer bli naajs! älskar dig gumman

daniella till vänster och jag till höger.

/ absolutjennymalm

Kommentarer
Postat av: emma

Ska du eller hon flytta? (:

2009-01-24 @ 12:30:38
Postat av: Anonym

asså jag ska bara bo där i 5 månader typ :)

2009-01-25 @ 16:32:05
Postat av: Anonym

/ daniella

2009-01-25 @ 16:33:08
Postat av: Anonym

jaha, vrf? :)

2009-01-25 @ 19:33:44
Postat av: jenny

fatta najs daniella, LÄNGTAR supermycket bebis<3

2009-01-26 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0