2009

okej ber om ursäkt igen, har inte bloggat på ett tag nu heller.. en än gång säger jag samma sak, nu blir det nya tag!
hade alla en bra nyår? jag hade förväntat mig att den skulle vara mycket bättre, men alltid mysigt att vara med girlsen, fast en ligt mig så var det som en helt vanlig utekväll, sen när vi kom hem till mig blev det faktiskt mkt ROLIGARE!
jag hade på mig min klänning från gina tricot, och en svart "jacka" över, jag tyckte väldigt mkt om det jag hade på mig, men ansåg att jag såg lite horig ut... INTE BRA!!
aja, kommer blogga lite mer, för nu blir det ju nya tag.:)
/absolutjennymalm.blogg.se <33
god fortsättning gott folk, 2009 yeeeh! :) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0