söndag igen

en dag utan att blogga, det är väl inte så dåligt? det har ju faktsiskt varit helg..
passade på att blogga medans min kladdkaka gräddar i ugnen, yummie.
min helg har sett ut så här. i fredags så följde jag med victoria för hon klippte sig, skit fint blev det! sen efter drog vi hem till mig en snabbis och hämta min saker för att åka till victoria igen och göra oss i ordning för att sedan åka hem till jesper. det blev ryckte att det var FF och jesper ville inte ha värsta festen där så vi gick ut typ fem sekunder med tobbe, anton och dom. dom gick till nattcupen, förstår míg inte på dom hur dom orkade:S men jag victoria, sofie och vera tog 2 ussen ut. om jag ska vara ärlig så sög det där, eller kan bero på att jag var fett trött. men närmsta bussen gick klockan 5, så den tog jag och victoria hem till victoria med andra pers.
Och i lördags så var mina planer att ja skulle ut till munsö, men icke sa nicke det blev ju lite förändringar när jag oc victoria stegade upp klockan 3. så bestämde mig för att vara med på deras disco ist. jag tror dom tjänade ganska bra på det. sen har min helg annars bara varit slapp helg, riktigt härligt.
victoria har seriöst räddat mitt liv, hon köpte one tree hill 2, och nu haar hon min första box oh kollar på den, så då  har jag fått låna 2an, älskar dig gumman!
orkar inte skriva mer, ha det bra.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

du har blivit utmanad av mig, läs i min blogg om regler :)

2009-02-01 @ 21:25:02
URL: http://lisaanilsson.blogg.se/
Postat av: jenny

haha utmanad i vadå ;)<3

2009-02-01 @ 23:42:02
Postat av: lukas

kul fest s:

2009-02-07 @ 23:38:04
Postat av: jenny

nej, inte ens en fest

2009-02-08 @ 14:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0