misslyckad -.-

jaa, jag har gjort en misslyckad *********, för den är inte ens ******. haha klura på den ni ;)
skriver efter fredagen vad jag failade med, HA-HA! menmen, hoppas andra uppskattar den iaf, iaf V :)
jag gör typ inget, smsar med min sötisar magnus och daniella. så jag bestämde mig för att gå in på datan och chilla lite!
vad är planerna in för helgen då?? kan tyvärr inte säga mina eftersom det är en liten hemlis, eller vissa vet. men det får tyvärr inte läcka. känner mig lite barnslig, kan tyvärr inte säga det heller. kolla in bloggen igen i slutet av helgen så har jag säkert fått lite tid att skriva ner min härliga helg.
DAGENS OBS! (andra)
sofie har varit i spanien i cirka 3 dagar nu, hoppas du har det superskönt. saknar dig gumman, men vi syns igen nästa vecka, tidigast måndag, senast onsdag? :)!
aja, ha det bra. ska göraa andra saker än detta! puss på er

Kommentarer
Postat av: DK

jag gissar på att det är KLADDKAKA, och den var inte KLADDIG? :)

2009-03-01 @ 14:40:15
Postat av: jenny malm

haha du hade rätt sötis

2009-03-02 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0