miss you darling

Det här inlägget är inte ett inlägg vad jag har gjort idag, vad som händer imorn, min outfit osv det här inlägget är till min saknade vän victoria. slutdisuterat och så för det första kommer on hem om cirka 4,5 dagar. fan vad långt. jag saknar dig så jag dör. man kanske vill veta var victoria är? jo, hon är i bangladesh (kan inte ens stava till det.. ) och ska vara där i två veckor, hon är där med några från uppgård som stal henne från mig. bara du kommer hem oskadd så blir jag glad, jag var ltie orolig här ett a eftersom vican inte svarade på sms unde rnågra dagar och hon hade nämligenn nämnt att hon skulle åka i ett träsk där det finns tigrar och krokodiler, men sedan smsade emma mig och sa att hon ite kunde svara eftersom hennes mobil hade blivit spärrad! suck.. en glad nyhet är att jag kanske ska följa med och hämta vican på arlanda, gud vad roligt.
Åh, på tal om resor utomlands så har jag och victoria varit i Spaninen tsm för drygt två år sen, när jag har tid så lägger jah upp bilder. gud vad jag saknar det gumman. måste säga en glad nyhet, one tree ill 3,4 väntar på dig hä hemma hos mi. har snart kolla klart 4an, så du får du se dom.
nu blir det ett stop i skrivandet, sista orden. Saknar dig victoria, kom hem nu förfan! vet inte om du läser det här, men om du gör det, så älskar jag dig mest och va rädd om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0