blogga igen?

ska väl försöka om jag har tid. asså har typ så jävla mkt jag vill få ut. haha jah har nog inte bloggat på nästan två veckor, helt sjukt att det ha gått så lång tid. Nu är det ju fan sportlov, med massa plugg, ush. så ska det väl inte vara? hm, tydligen.. jag har tre prov inom dom två veckorna när skolan börjar, två den första veckan sen ett det andra. inte så härligt, därdför måste jag plugga lite granna..
SHIT vad mkt snö det är, fast det är ganska mysigt. bara så jävla kallt om fötterna :O
aja, det här sportlovet har det inte hänt så mycket, bara segat, träffat kompisar osv.

men, ska försöka ta nya tag i bloggen och blogga väldigt ofta, elr rättare sagt när jag har tid.
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0