ett år äldre än mig, shiet!

nu bryr jag mig inte så mkt men tänk när nyår 2012 har smällt igång och 2013 börjar, då fyller ju alla 94or 18 det året, och jag fyller år i början av den sista månaden, tänk när alla fyller 18 och ska ut på ställen där man inte kommer in, kul va? NEJ, till exampel min kompis SOFIA fyller år 1 januari, hon är ett helt år äldre än mig, konstigt även fast vi är födda samma år. äsh mina kompisar får väl hata mig då när jag tvingar dom att varaa ute på ekerö ist för att dra till krogen, Mohaha!  ;) undra hur jag ser ut om 4 år :O

för mindre än två år sen var jag brunett, se vad mkt som kan förändras under två år, vad kan då hända om 4 år?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0