YEEAAS!

jag har ingen feber längre, så då betyder det skola imorn, saknar mina kära vänner, har inte träffat dom på minst tre dagar, så imorn går jag till skolan!
ibörjan när man skapar blogg så har man så mkt att skriva, liksom man vill bara skriva inlägg hela tiden, höhö. så kanske måste skriva av mej allting på det här inlägget dåra.
nu börjar det pirra i magen, snart får vi reda på vårat första betyg i 8an, damn hoppas det går bra. eftersom jag och min spanska lärare in är bästavänner, så anser han att jag inte kan, han gämförde mitt betyg med ett prov innan sommarlovet, liksom ingen fick bra på det, så då anser han att ja "kanske"  får IGvarning, han kanske har andra skjäl, vad vet jag :S i matte går det hyffsat bra, pratar bara för mkt med Julia &  Vera, SKÄRPNING NU! sen går det väl bra i dom andra ämnerna, tror inte jag har MVG i något ämne, men jag har två år på mej att jobba upp betygen innan 9ans slut!

saknar min mobil, jag kan inte ta kort längre, jag kan typ inte lyssna på mkt musik, eller jo jag har min stenklump (det fattar bara mina nära och kära som fattar), men ja får väll skylla mej själv att jag tappa den förut. men pappi har lovat mej en ny mobil snart, vet någon om Samsung u700 är en bra musikmobil? jag tror det var en samsung u700 den hette.
ha det bra, bloggar säkert snart igen!
/absolutjennymalm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0