sista ord? :O ..

förlåt att jag inte har bloggat på typ två dagar men har verkligen inte haft tid, höhö. i fredags var det plugg all day long, har fått reda på att jag ska ha möte med min spanska lärare, mamma&pappa och min mentor på fredag, ajdå! fast dagen var inte så lång, jag slutade tio över elva i fredags, men eftersom jag bor öde så går bussarna bara tjugo i så passade jag på att äta i skolan, sen så hade jag och victoria planerat en långpromenad med dogsen, elr två av hennes tre hundar och min ända hund, fast hon hade något klassmöte så vi kom ut på våran promenad ca ett. och var ute till 3,4. På kvällen hade min klass disco för 3-5or, det var faktiskt kul, men vettefan om vi tjänade något. (om jag hittar några bilder därifrån så laddar ja upp dom så småning om) sen etfer discot så var deet inplanerat att jag och victoria skule tagga ut och träffa girlsen, men ickesanicke så blev det inte, ist för 12 bussen hem blev det halv elva, så vi satsa på en myskväll. och det blev det med victoria, daniella, liza och sofie! allt var ju jätte trevligt, vi hyrde en film på min tv BLACK X-MAS, den var riktigt läskig kan jag säga, men ändå värd att titta på! men ett problem, JAG HAR TAPPAT MIN RÖST, eller inte riktigt men kan bara viska annars blir det atomatisk viskning, höhö. tänk om jag aldrig mer kommer kunna prata, lite scary, så pga det så blev min kväll förstörd, jag hade planerat: tagga ut & sova hos daniella. men det blev till en hemma kväll ist .. aja, gumman vi har många helger på oss!
menmen, jag bloggar mer under kvällen,
ha det gött / absolutjennymalm

(bild på sara larsson till vänster och jag till höger, saknar dej gumman,
verkligen. BARNDOMSVÄN! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0