Glad & Arg Jenny ,..

Jenny goes mycket arg, nu har jag varit sjuk måndgas, idag och ska tyvärr inte gå imorn, det är ju skönt att vara hemma ist för plugg, men missar mkt. SEN så har alla utom jag sett skolkatalogen, damn. är nervös, liksom enskilda fotona kan man bara slänga och skicka till mormor och morfar, men klassfotot ser hela skolan,... men må gud vara på min sida i år,haha.

Ibland är jag riktigt glad, om man tänker efter på hur riktigt bra vänner man har, vad bra man kan må då. jag är riktigt lycklig över dom jag har, mina tjejer. tack för allt, just det här inlägget är till mina soulmates Daniella och Victoria! förut innan sommaren så var vi tre rätt så tajta ett tag och vi funkade perfekt så som jag minns det, skulle inte skada om det blev så igen,.
men som sagt så har jag  ju fler superbra vänner som betyder mycket för mej och jag älskar dom mycket även fast jag inte skrev om dom nu!

Okej en till arg kommentar, jag ska inte säga till någon mer att jag inte klarar mej utan den, för jag har insett att det är en lögn,(klura på den ni) men vissa skulle vara otroligt svårt att leva utan säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0