bra & dåligt


har någon sett ; låt den rätta komma in? nu har jag äntligen sett den, tyvärr blev jag väldigt besviken av filmen.. alla som hade sett filmen gav den jätte bra kretik och ansåg att det var en riktigt bra film, jag tyckte nästan tvärtom, den var väldigt seg enligt mej, men det var säkert för jag hade för stora förhoppningar. en lite rolig sak är att en kille från min förra pararell klass, (i femman, för tre år sen) Mikael var med i filmen, han spelade en av dom där mobbarna, haha! Men jag tycker den kunde göras bättre, för den har ju bra handling.

sen,.. har någon läst; prinsessan och mördaren? den hade min klass i läxa att läsa ut tills torsdag, så dom här dagarna när jag har varit sjuk har jag passat på att läsa den! den boken kan jag verkligen rekomendera, jag som aldrig har gillat läsa, fastnade verkligen i den, den är sjukt bra, det händer saker hela tiden! jag tycker det ska göras en film om den, hehe. det finns en rolig hake om den här boken också, Magnus Nordin som har gjort boken, var lärare på min skola förra året! (sry för den lilla bilden på boken, men hitta tyvärr ingen annan)

/absolutjennymalm

Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos! (:

2008-11-12 @ 22:23:33
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: absolutjenny

SANNA: vem? ;)

2008-11-12 @ 23:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0