back on track

tjena, förlåt att jag inte har bloggat på ett tag nu.. men det har varit väldigt mycket med skolan och allt. men nu ska jag börja blogga mycket igen! Jag hade engelskaprov i fredags och som vanligt började ja dagen innan, men det gick noghyffast bra, hoppas jag.. :)
Igår hade jag min underbara släkt här, fullt  liv hela tiden med mina små kusiner Alexis, Jordan & Danni, sen var dom äldre kusinerna också här Calle & Joel :) trevligt!
haha tryck på den här länken så får ni se en vidio på Alexis :) http://www.youtube.com/watch?v=PZ3Zb5GjZRQ
sen kan jag ladda upp bilder på resten dåra eller i ett senare inlägg för datan dampar när jag försöker ladda upp bilder.. :(
Ha det gött!
/absolutjennymalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0